Tuesday, March 10, 2009

TAHUKAH ANDA TENTANG KEHEBATAN SISTEM ONLINE

Assalamulaikum dan salam ukhwah saya ucapkan kepada pembaca-pembaca yang sudi meluangkan masa untuk melawat blog saya yang tidak seberapa ini. Dizaman yang serba moden ini memang tidak dinafikan banyak cabaran dan dugaan yang kita harus lalui bagi mendapatkan sumber pendapatan. Walaupun individu itu mempunyai pekerjaan tetap sekali pun, kadang kala kos hidup yang agak tinggi membataskan kehendak kita untuk merasai kehidupan yang lebih selesa sehubunagn degan itu kita hanya memiliki hanya keperluan. Memang tidak dinafikan peluang itu ada....senang citer uiii banyak tapi banyak jugak yang mana ntah betol ntah tidak sumber-sumber tu...lagi-lagi tentang kehalalan dari sudut syariah.

untuk itu tahukah anda antara tiga punca rezeki utama pada masa kini salah satunya ialah dengan menggunakan "PERKHIDMATAN INTERNET"...betol.....naper x percaya ka???..kalau begitu biar saya memberitahu anda semua bagaimana internet ni benar-benar memberi pulangan kepada anda jika anda benar-benar menggunakan perkhidmatan ini..kalu nak di cerita kan memang berjela-jela sampai hujung rambut pun belom tentu dapat cerita....hehehe.

Urm saya bukan membuat cerita dongeng tapi banyak tokoh-tokoh atau bakat-bakat dalam negara kita sendiri yang telah berjaya dalam bidang ni... misalnyaKhairul Azlan (sifu lan)..dia ni salah seorang usahawan internet yang berjaya dalam sistem E-bay di Malaysia.....dengan kejayaan anak tempatan ini lah kita harus berbangga...tapi setakat berbangga sahaja apalah gunanya kalau kita tidak membuka peluang untuk diri sendiri..... betol x ap yang saya cakap ni..hehhehe bukan saya mahu berceloteh tidak tentu pasal..tapi ni lah kenyataanya..lebih tepat lagi perumpamaannya "kita masih duduk di bawah tepurung yang "transparent", walaupun dah x duduk bawah tempurung yang gelap (x nmpak suasana luar)...malangnya tak nak mahu mencuba keluar dari tempurung "transparent" tu.

baru-baru ni sy telah memperolehi teknik-teknik untuk berjaya dalam dunia internet ni antara isi kandungan yang terdapat didalamnya ialah

1. 10 Tips Cara Bisnes Online Yang Praktikal
2. Ketahui Model Ebiz yang Bersesuaian
3. Istimewa Tips daripada Mentor Jutawan Siber
3. Sumber info ebiz percuma !..

disertakan juga pelbagai link2 perniagaan terkini dalm set ini...sy bukan lah "promoter" nak ceritakan keseluruhan tentang set ini tetapi jika anda ingin menambah ilmu di samping mendapat "advantage" dari set ini anda boleh cuba memilikinya...

tentang kos adalah tidak logik kalu saya letak di sini memang tidak setimpal dengan isi kandungannya yang cukup bermanfaat bagi yang ingin meceburi bidang internet salah satu sumber pendapatan sampingan atau sepenuh masa!!!.....ya saya letak harga yang paling mahal sekali
RM 5...... kenaper x percayer kalu x percaya jugak saya letak harga------> RM 2+1+0.50+0.50+0.80+0.20= korang fikir sendiri....

sekiranya berminat anda boleh

Bayar kepada : MOHD HUZAIRY BIN MOHD BUANG.

1. MAYBANK (151575036863) ATAU
2. CIMB BANK (01150074089528)


Kos penghantaran adalah percuma! Set Komprehensif' akan dihantar terus ke email anda 24-48 jam selepas pembayaran diterima dan pendaftaran diproses..

Selepas membuat bayaran, emailkan nama penuh anda serta bersama salah satu dari bukti pembayaran yang berikut: -
1. slip bank-in, atau
2. ATM transfer slip, atau
3. slip transfer PBebank/ Maybank2u
kepada E-MAIL : huzays_8610@yahoo.com

Sila nyatakan butir-butir maklumat pembayaran (PENTING!!)
  1. nama bank:
  2. tarikh:
  3. masa :
  4. no.transaksi :
Untuk cara pembayaran 1 & 2, sila scan slip tersebut dan hantar bersama-sama maklumat pembayaran . dan untuk bukti pembayaran 3, sila tekan Ctrl + Print Screen' di keybord pc atau laptop anda kemudian paste ke dalam Microsoft Word. Attachedkan salah satu bukti pembayaran ke dalam email anda dan hantar kepada E-mail:

huzays_8610@yahoo.com


*NOTE: sekiranya dalam masa 24 -48 jam saya tidak membalas selepas anda membuat pembayaran berkemungkinan pada ketika itu mengalami ganguan internet. Walaubagaimanpun saya sedaya upaya menghantar maklumat yang diperlukan secepat mungkin.

Saya bukanlah semata-mata nak mendapatkan keuntungan daripada set ini hakikatnya ingin berkongsi ilmu daripada apa yang saya sendiri perolehi hasil pembacaan set ini....

Akhir kata dari saya "Ganggulah diri anda dengan gangguan cabaran dan dugaan, kerana dengan gangguan-gangguan inilah yang akan memberi pulangan yang positif kepada anda kelak".....WASALAM....






No comments:

Post a Comment